Zarezerwuj kabinę przeznaczoną do podróży ze zwierzęciem

Każdy członek Twojej rodziny zasługuje na relaks i radość z podróży podczas rejsu – w tym zwierzęta domowe. Nasze kabiny przystosowane do podróży ze zwierzętami są dostępne na naszych trasach do Liverpoolu, Holyhead, Fishguard i Cherbourg i są idealnym sposobem na to, aby cała rodzina pozostała razem podczas pobytu na morzu.

 

Nasze komfortowe i przyjazne zwierzętom kabiny zostały zaprojektowane z myślą o pupilach i ich właścicielach. Ty możesz się zrelaksować i cieszyć podróżą, a Twoje zwierzęta spędzą czas na morzu w swoim ulubionym miejscu – tuż obok Ciebie.

 

Czytaj dalej, aby dowiedzieć się więcej o rezerwacji kabiny przeznaczonej do podróży ze zwierzęciem oraz o naszych zasadach dotyczących podróży ze zwierzętami po Morzu Irlandzkim. Czekamy na przyjęcie Ciebie i Twojego zwierzęcia na pokładzie.

Pytania i odpowiedzi dotyczące kabin specjalnie przeznaczonych do podróży ze zwierzęciem

Nasze kabiny przeznaczone do podróży ze zwierzęciem są dostępne na następujących trasach:

 

  • Cherbourg – Rosslare: statki Stena Horizon
  • Liverpool – Belfast: statki Stena Edda oraz Stena Embla
  • Holyhead – Dublin: statki Stena Adventurer oraz Stena Estrid
  • Fishguard – Rosslare: statek Stena Nordica

 

Na naszej trasie Cairnryan – Belfast nie ma dostępnych kabin przeznaczonych do podróży ze zwierzęciem. Zwierząt nie można wprowadzać do Stena Superfast Suites. W maju 2023 r. otworzyliśmy salonik przystosowany dla zwierząt na naszej trasie Cairnryan – Belfast.

W każdej kabinie dozwolone są maksymalnie 2 zwierzęta domowe. Dodatkowe zwierzęta muszą być umieszczone w klatkach (jeśli są dostępne) lub pozostawione w pojeździe na statkach, na których jest to dozwolone.

 

Jeśli podróżujesz pieszo z więcej niż 2 zwierzętami i masz zarezerwowaną kabinę, ale nie klatkę (lub klatki) dla dodatkowych zwierząt, Twoja podróż nie będzie mogła się odbyć.

 

Jeśli statek nie ma klatek i/lub nie zezwala się na nim na pozostawienie zwierząt w pojeździe, Twoja podróż nie będzie mogła się odbyć i poniesiesz koszty zmiany rezerwacji.

Nasze kabiny przeznaczone do podróży ze zwierzęciem to przystosowane 2- lub 4-osobowe kabiny standardowe. Mają one łazienkę z toaletą, umywalką, prysznicem, ręcznikami i żelem pod prysznic (wszystko tylko do użytku pasażerów) oraz TV.

 

Dodatkowo w kabinach z winylowymi podłogami znajdują się butelki z wodą i podkładki dla zwierząt. 

Ze względów higienicznych NIE zapewniamy legowisk ani misek dla zwierząt. Dla maksymalnego komfortu zalecamy zabranie ze sobą legowiska, misek i worków na odchody dla swoich zwierząt.

W kabinach przeznaczonych do podróży ze zwierzęciem i klatkach dozwolone jest przewożenie psów, kotów, królików, świnek morskich, chomików i fretek. W każdej kabinie dozwolone są maksymalnie 2 zwierzęta domowe.

 

Króliki, świnki morskie, chomiki i fretki muszą znajdować się w bezpiecznym transporterze i pozostać w nim zabezpieczone na czas przejazdu w zarezerwowanej wcześniej klatce lub kabinie – nie można ich wyjmować z transportera.

Kabiny przeznaczone do podróży ze zwierzęciem można zarezerwować online lub za pośrednictwem naszego centrum obsługi klienta. Ze względu na duże zapotrzebowanie, aby zapewnić sobie miejsce, należy dokonać rezerwacji jak najwcześniej.

Radzimy wszystkim pasażerom zarezerwować kabinę przeznaczoną do podróży ze zwierzęciem w momencie dokonywania rezerwacji, ponieważ mamy ograniczoną liczbę takich kabin na każdym statku, a popyt na nie jest wysoki. Jeśli są dostępne, kabiny te mogą zostać dodane do istniejącej rezerwacji przed podróżą.

 

Klienci nie powinni pojawiać się w porcie bez zarezerwowanej kabiny przeznaczonej do podróży ze zwierzęciem potwierdzonej na ich rezerwacji. Jeśli tak się stanie i jeśli nie będzie dostępnej kabiny tego typu, będzie trzeba umieścić zwierzę w klatce (jeśli będzie dostępna) lub zostawić je w pojeździe, o ile jest to dozwolone na danym statku. Jeżeli jednak nie mamy dostępnych klatek lub jeśli nie zezwala się na statku na pozostawienie zwierząt w pojeździe, Twoja podróż nie będzie możliwa.

 

Jeśli nie możesz podróżować z powodu braku potwierdzonej kabiny przeznaczonej do podróży ze zwierzęciem lub klatki dla zwierząt, będzie trzeba zmienić rezerwację na alternatywny rejs, w którym dostępne są kabiny tego typu lub klatki. W takim przypadku należy uiścić opłatę za zmianę rezerwacji, uzupełnić różnicę w cenie biletu oraz opłacić koszt kabiny lub klatki.

Dla bezpieczeństwa Twojego zwierzęcia i innych pasażerów, pies musi być na nierozwijanej smyczy i powinien nosić kaganiec zawsze, gdy znajduje się w miejscu publicznym, czyli gdy jesteś z nim poza swoją kabiną. Dotyczy to wszystkich pomieszczeń na pokładzie, gdzie przebywanie zwierząt jest dozwolone, oraz w terminalu i autobusach transferowych.

Przy wychodzeniu z samochodu w celu udania się do kabiny zwierzę musi znajdować się w transporterze (maksymalne wymiary 80 x 52 x 52 cm) lub na nierozwijanej smyczy. Dla bezpieczeństwa zalecamy również, aby zwierzęta nosiły kagańce podczas przebywania w miejscach publicznych.

We wszystkich strefach statków, w tym w barach, restauracjach i sklepach, dozwolone są wyłącznie zwierzęta przewodnicy i zwierzęta asystujace.

Jeśli Twój pupil ma problemy z przebywaniem w samotności, zalecamy pozostać z nim w kabinie, a gdy musisz opuścić kabinę, należy zrobić tylko na bardzo krótki okres. Jeżeli zwierzę nie potrafi się samo uspokoić, prosimy nie zostawiać go samego na dłuższy czas, ponieważ może stać się hałaśliwe, zniszczyć kabinę lub przeszkadzać innym gościom.

Na statkach Stena Adventurer (Holyhead – Dublin) oraz Stena Nordica (Fishguard – Rosslare) zwierzęta muszą pozostać w swoich kabinach na czas przeprawy. Wszyscy właściciele zwierząt muszą sprzątać po swoich pupilach zarówno w kabinach, jak i na pokładach.

 

Zwierzęta domowe podróżujące na statkach Stena Edda (Liverpool – Belfast), Stena Embla (Liverpool – Belfast), Stena Estrid (Holyhead – Dublin) i Stena Horizon (Cherbourg – Rosslare), mogą zaczerpnąć świeżego powietrza i załatwić się na wyznaczonym obszarze na pokładzie zewnętrznym. Pupile muszą jednak w tym miejscu pozostawać na nierozwijanej smyczy i powinny nosić kaganiec. 

Nie ma zmian w sposobie odprawy, jeśli podróżujesz ze zwierzęciem i masz zarezerwowaną tego typu kabinę, niezależnie od tego, czy podróżujesz z pojazdem czy pieszo.

Wszystkie kabiny przeznaczone do podróży ze zwierzęciem mają dodatkowe wymagania dotyczące czyszczenia, do czego używamy rozwiązań przyjaznych zwierzętom.

 

Prosimy wszystkich gości tych kabin o usunięcie wszelkich psich odchodów przed opuszczeniem kabiny.

Nie. Kąpanie zwierząt w tych kabinach jest surowo zabronione. Użycie prysznica do tego celu może spowodować problemy z odprowadzaniem wody i może wymagać od nas usunięcia kabiny z użytkowania, a Ty poniesiesz odpowiedzialność za wszelkie szkody.  

Tak, Twoje zwierzę musi mieć aktualne szczepienia i zastosowane środki przeciw pchłom.

Osoby cierpiące na alergię na zwierzęta domowe w żadnym wypadku nie powinny rezerwować tego typu kabiny.  

Wszelkie szkody wyrządzone na meblach lub pościeli będą obciążały bezpośrednio Ciebie. W naszych Warunkach przewozu określono: nie ponosimy żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek urazy lub szkody spowodowane przez zwierzę podczas przebywania na pokładzie. Pasażer przyjmuje do wiadomości, że jeśli dojdzie do urazu lub incydentu spowodowanego przez jego zwierzę domowe, może on zostać zgłoszony odpowiednim władzom, a w niektórych przypadkach może to spowodować pociągnięcie do odpowiedzialności karnej lub innej odpowiedzialności prawnej.