Skontaktuj się z nami

Czy znasz już naszą sekcję „Często zadawane pytania”? Znajdziesz tu odpowiedzi na wiele z najczęściej zadawanych przez naszych klientów pytań.

 

Jeśli nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie i chcesz się z nami skontaktować, wypełnij formularz lub skontaktuj się z odpowiednim działem spośród wymienionych poniżej, a przedstawiciel naszego zespołu z przyjemnością Ci pomoże.

Dane kontaktowe działów

Formularz kontaktowy

Wpisz swoje imię i nazwisko

Wpisz adres e-mail, pod którym możemy się z Tobą kontaktować

Wpisz numer swojego telefonu, stacjonarnego lub komórkowego (opcjonalnie)

Dodaj numer rezerwacji, jeśli ma to związek z pytaniem (opcjonalnie)

Temat
Rezerwacja
  • Rezerwacja
  • Program Extra
  • Business Travel
  • Podziękowania
  • Reklamacje
  • Asysta dla pasażerów o ograniczonej mobilności
  • Wyjazdy grupowe
  • Skarga
  • Zagubione mienie
  • Propozycje ulepszeń
  • Faktury
  • Inne

Podane przez Ciebie informacje wykorzystujemy do utworzenia zgłoszenia do pomocy technicznej. Przechowujemy je przez okres do 12 miesięcy i, w stosownych przypadkach, łączymy je z Twoim profilem klienta. Stena Line wykorzystuje takie dane, gdy wynika to z naszych prawnie uzasadnionych interesów i służy poprawie jakości świadczonych przez nas usług. Żadne z tych danych nie będą udostępniane innym firmom ani partnerom.

 

Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych przez Stena Line można znaleźć w naszej polityce prywatności.

Chcesz załączyć plik? Wkrótce po przesłaniu zapytania otrzymasz wiadomość e-mail; odpowiedz na tę wiadomość i załącz do niej swoje dokumenty.

Adres pocztowy

Publiczny Terminal Promowy

ul. Polska 4

81-339 Gdynia