Skontaktuj się z nami

Czy znasz już naszą sekcję „Często zadawane pytania”? Znajdziesz tu odpowiedzi na wiele z najczęściej zadawanych przez naszych klientów pytań.

 

Jeśli nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie i chcesz się z nami skontaktować, wypełnij formularz lub skontaktuj się z odpowiednim działem spośród wymienionych poniżej, a przedstawiciel naszego zespołu z przyjemnością Ci pomoże.

Dane kontaktowe działów

Telefon: +48 58 660 92 00

 

Adres e-mail: Skorzystaj z formularza kontaktowego i wybierz odpowiednią opcję z listy Rodzaj zapytania.

 

Godziny otwarcia: poniedziałek 9:00–17:00 |wtorek–czwartek 9:00– 19:00 | piątek 9:00–17:00 | sobota 9:00–15:00

Odwiedź naszą stronę internetową dotyczącą wyjazdów grupowych: wyjazdygrupowe.pl

 

Adres e-mail: grupy@stenaline.com

Zapraszamy do odwiedzenia strony internetowej dotyczącej frachtu pod adresem www.stenalinefreight.com

 

Telefon: +48 58 660 92 93

 

Adres e-mail: freightbooking.pl@stenaline.com

Adres e-mail: Skorzystaj z formularza kontaktowego i wybierz "Program Extra" jako rodzaj zapytania.

Telefon: +48 58 660 92 00

 

Adres e-mail: Skorzystaj z formularza kontaktowego i wybierz "Business Travel" jako rodzaj zapytania.

Formularz kontaktowy

Wpisz swoje imię i nazwisko

Wpisz adres e-mail, pod którym możemy się z Tobą kontaktować

Wpisz numer swojego telefonu, stacjonarnego lub komórkowego (opcjonalnie)

Dodaj numer rezerwacji, jeśli ma to związek z pytaniem (opcjonalnie)

Podane przez Ciebie informacje wykorzystujemy do utworzenia zgłoszenia do pomocy technicznej. Przechowujemy je przez okres do 12 miesięcy i, w stosownych przypadkach, łączymy je z Twoim profilem klienta. Stena Line wykorzystuje takie dane, gdy wynika to z naszych prawnie uzasadnionych interesów i służy poprawie jakości świadczonych przez nas usług. Żadne z tych danych nie będą udostępniane innym firmom ani partnerom.

 

Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych przez Stena Line można znaleźć w naszej polityce prywatności.

Chcesz załączyć plik? Wkrótce po przesłaniu zapytania otrzymasz wiadomość e-mail; odpowiedz na tę wiadomość i załącz do niej swoje dokumenty.

Adres pocztowy

Publiczny Terminal Promowy

ul. Polska 4

81-339 Gdynia