Nasz system rezerwacji online, centra obsługi klientów i terminale akceptują następujące karty debetowe lub kredytowe:
Jeśli uczestniczysz w programie Extra i masz na koncie punkty, którymi można uregulować płatność, to po zalogowaniu zobaczysz ich wartość w kroku płatności. Możesz wówczas zdecydować się na odliczenie ich wartości i opłacić pozostałą kwotę za pomocą innej opcji płatności.
Przeczytaj więcej o programie lojalnościowym Extra.
Karty podarunkowe Sembo można wykorzystać w kroku płatności, gdzie należy wpisać unikalny kod vouchera w przeznaczonym do tego panelu. Możesz wybrać inną metodę płatności, aby opłacić pozostałą część rezerwacji.
W większości naszych Centrów podróży akceptowana jest gotówka (w lokalnej walucie), jednak taniej jest zarezerwować bilet przez Internet niż przez telefon lub osobiście.
We współpracy z Lea Bank AB, oferujemy możliwość płatności na podstawie faktury oraz rozłożenia kwoty na raty. Aby móc płacić na podstawie faktury lub w ratach, trzeba mieć ukończone 18 lat, być zarejestrowanym w Szwecji lub Norwegii oraz otrzymać pozytywny wynik kontroli kredytowej, która jest przeprowadzana w momencie zakupu.
Przeczytaj więcej o usługach Lea Bank AB pod tymi linkami.
MobilePay można używać do płatności za pomocą telefonu.
Do płatności za niektóre trasy można wykorzystać Kod Partnera Tesco Clubcard.
Możesz płacić również za pomocą PayPal – systemu płatności online, który umożliwia Ci wygodne wysyłanie i odbieranie pieniędzy na całym świecie.
Możesz płacić również za pomocą PayPal – systemu płatności online, który umożliwia Ci wygodne wysyłanie i odbieranie pieniędzy na całym świecie.
Oferujemy przelewy bankowe online poprzez Przelewy24.
Oferujemy przelewy bankowe online poprzez Trustly.
Oferujemy przelewy bankowe online poprzez iDEAL.
Płać przez Klarna – wybierz podróż teraz i zapłać później, w ratach lub natychmiast, dzięki Klarna Payments. To proste, bezpieczne i dające Ci kontrolę nad preferencjami dotyczącymi płatności.