Nasz system rezerwacji online, centra obsługi klientów i terminale akceptują następujące karty debetowe lub kredytowe:
Jeśli uczestniczysz w programie Extra i masz na koncie punkty, którymi można uregulować płatność, to po zalogowaniu zobaczysz ich wartość w kroku płatności. Możesz wówczas zdecydować się na odliczenie ich wartości i opłacić pozostałą kwotę za pomocą innej opcji płatności.
Przeczytaj więcej o programie lojalnościowym Extra.
Karty podarunkowe Sembo można wykorzystać w kroku płatności, gdzie należy wpisać unikalny kod vouchera w przeznaczonym do tego panelu. Możesz wybrać inną metodę płatności, aby opłacić pozostałą część rezerwacji.
W większości naszych Centrów podróży akceptowana jest gotówka (w lokalnej walucie), jednak taniej jest zarezerwować bilet przez Internet niż przez telefon lub osobiście.
We współpracy z Captum Group AB, oferujemy możliwość płatności na podstawie faktury oraz rozłożenia kwoty na raty. Aby móc płacić na podstawie faktury lub w ratach, trzeba mieć ukończone 18 lat, być zarejestrowanym w Szwecji lub Norwegii oraz otrzymać pozytywny wynik kontroli kredytowej, która jest przeprowadzana w momencie zakupu.
Przeczytaj więcej o usługach Captum pod tymi linkami.
MobilePay można używać do płatności za pomocą telefonu.
Do płatności za niektóre trasy można wykorzystać Kod Partnera Tesco Clubcard.
Możesz płacić również za pomocą PayPal – systemu płatności online, który umożliwia Ci wygodne wysyłanie i odbieranie pieniędzy na całym świecie.
Możesz płacić również za pomocą PayPal – systemu płatności online, który umożliwia Ci wygodne wysyłanie i odbieranie pieniędzy na całym świecie.
Oferujemy przelewy bankowe online poprzez Przelewy24.
Oferujemy przelewy bankowe online poprzez Trustly.
Oferujemy przelewy bankowe online poprzez iDEAL.
Płać przez Klarna – wybierz podróż teraz i zapłać później, w ratach lub natychmiast, dzięki Klarna Payments. To proste, bezpieczne i dające Ci kontrolę nad preferencjami dotyczącymi płatności.