Czy operator dysponuje procedurą dotyczącą zgubionego mienia?

Wszelkie przedmioty osobiste znalezione na naszych statkach lub w portach są wysyłane do naszych biur rzeczy znalezionych na lądzie w celu ich odbioru. Przedmioty znalezione na pokładzie są przechowywane przez 30 dni, po czym zostaną zniszczone na trasach po Morzu Irlandzkim i do 3 miesięcy na trasie Harwich-Hoek. W przypadku rejsów do/ze Szwecji zagubione przedmioty są przekazywane lokalnej policji po 1–3 tygodniach.

 

Ze względów higienicznych żadne przedmioty pozostawione na pokładzie nie będą zatrzymywane, chyba że mają wysoką wartość, np. laptopy. Dotyczy to m.in. odzieży, okularów i telefonów. W razie zgubienia przedmiotów o wysokiej wartości prosimy wypełnić nasz Formularz obsługi klienta oraz zaznaczyć kategorię „Zgubione mienie”. Jeśli była zarezerwowana kabina, prosimy podać jej numer w formularzu. 

 

Uwaga: Stena Line nie bierze odpowiedzialności za zgubione lub skradzione rzeczy. Zalecamy, aby wszyscy pasażerowie przechowywali kosztowne przedmioty w zamkniętym pojeździe i nigdy nie pozostawiali swoich rzeczy bez opieki podczas podróży.