Czy operator dysponuje procedurą dotyczącą zgubionego mienia?

Wszelkie przedmioty osobiste znalezione na naszych statkach lub w portach są wysyłane do naszych biur rzeczy znalezionych na lądzie w celu ich odbioru. Przedmioty znalezione na pokładzie są przechowywane przez 30 dni, po czym zostaną zniszczone na trasach po Morzu Irlandzkim i do 3 miesięcy na trasie Harwich-Hoek. W przypadku rejsów do/ze Szwecji zagubione przedmioty są przekazywane lokalnej policji po 1–3 tygodniach.

 

Ze względów higienicznych żadne przedmioty pozostawione na pokładzie nie będą przechowywane, z wyjątkiem przedmiotów o znacznej wartości, takich jak laptopy lub telefony. W przypadku takich przedmiotów prosimy o kontakt. W Szwecji, Polsce, Irlandii i Wielkiej Brytanii prosimy o wypełnienie formularza obsługi klienta na stronie "Skontaktuj się z nami" i wybranie "Zagubione mienie" jako rodzaju zapytania. Podczas wypełniania formularza prosimy o podanie numeru kabiny, jeżeli rezerwacja ją uwzględniała. Bez względu na wartość przechowywane nie będą przedmioty higieny osobistej.

 

Uwaga: Stena Line nie bierze odpowiedzialności za zgubione lub skradzione rzeczy. Zalecamy, aby wszyscy pasażerowie przechowywali kosztowne przedmioty w zamkniętym pojeździe i nigdy nie pozostawiali swoich rzeczy bez opieki podczas podróży.