Port Göteborg (trasa do Kilonii)

Elof Lindälvs gata, 414 55, Göteborg, Szwecja
Elof Lindälvs gata, 414 55, Göteborg, Szwecja

Stena Line ma dwa terminale w Göteborgu: jeden obsługujący trasę do Frederikshavn w Danii, a drugi dla podróżnych udających się do Kilonii w Niemczech. Terminal do Niemiec znajduje się dalej na zachód, nad rzeką Göta, niedaleko mostu Älvsborgsbron. Dojazd do terminalu trasą E6 jest wyraźnie oznakowany. Można do niego dotrzeć też tramwajem.

Godziny pracy

poniedziałek - piątek: 14:00 - 18:45

sobota & niedziela: 14:00 - 17:45

Lokalizacja

Współrzędne GPS: 57.6938, 11.9144

 

Adres:Germany Terminal, Elof Lindälvs gata, 414 55, Göteborg, Szwecja.

 

Jedź trasą E6 z północy w kierunku Malmö, a następnie zjedź zjazdem Frederikshavn za tunelem Tingstadstunneln. Kieruj się znakami z dużym symbolem promu i jedź dalej do centrum Frölunda (na południe) przez tunel Göta (E45). Potem kieruj się znakami na Kilonię, Klippan, Mariaplan i skręć w prawo na Jaegerdorff.

Jadąc z południa trasą E6, zjedź zjazdem na Gårda South, Orgryte, a potem kieruj się znakami z symbolem promu.

 

Parking

Miejsca parkingowe znajdują się bezpośrednio przed głównym terminalem promowym Stena Line. Uwaga: podczas opadów parking jest narażony na zalania, dlatego parkujesz na własne ryzyko.

Więcej możliwości parkowania można znaleźć na stronie aimopark.se/stader/goteborg/tysklandsterminalen/.

 

Opłaty za parking

za dzień: 130 SEK

Do Centralstation w Göteborgu można dojechać z wielu miejsc w Szwecji. Z centrum Göteborgu do terminalu promowego można dotrzeć tramwajem linii 3 lub 9 i wysiąść na przystanku Chapmans Torg.

 

Dojście z przystanku tramwajowego do terminalu zajmie około 5 minut.

Do terminalu promowego Stena Line można dojechać autobusem i wysiąść na przystanku Chapmans Torg.

 

Dojście z przystanku do terminalu zajmie około 5 minut. Kieruj się znakami. Można też dojechać tramwajem linii 3 lub 9 bezpośrednio z dworca centralnego.

 

Odwiedź stronę www.vasttrafik.se, aby uzyskać więcej informacji

Można znaleźć taksówki obok peronu na głównym dworcu kolejowym albo bezpośrednio przed dworcem autobusowym. Taksówkę można też wcześniej zamówić pod numerem: +46 31 650 000.

Bilety i rezerwacje

Icon
Title
Bilety i rezerwacje

Toalety

Icon
Title
Toalety

Salon dla pasażerów

Icon
Title
Salon dla pasażerów

Wi-Fi

Icon
Title
Bezpłatne Wi-Fi

Pomoc dla osób z niepełnosprawnościami

Icon
Title
Pomoc dla osób z niepełnosprawnościami

Parking krótkoterminowy (płatny)

Icon
Title
Parking krótkoterminowy (płatny)

Parking długoterminowy (płatny)

Icon
Title
Parking długoterminowy (płatny)

Strefa dla wysiadających

Icon
Title
Strefa dla wysiadających

Disabled toilets

Icon
Title
Toalety dla osób z niepełnosprawnością

Obsługa klienta

Masz pytania lub potrzebujesz pomocy przy rezerwacji? Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta lub znajdź odpowiedź w FAQ – Często zadawanych pytaniach.