Uwaga

Sprawdź najnowsze informacje o wymaganiach dotyczących Twojej podróży

Port Hoek van Holland

Nasz port w Hoek van Holland znajduje się na zachodnim wybrzeżu Holandii. Łatwo do niego dojechać z Rotterdamu (30 km), Hagi (20 km) i Amsterdamu (85 km).

Bilety i rezerwacje

Image
Title
Bilety i rezerwacje

Toalety

Image
Title
Toalety

przewijak dla niemowląt

Image
Title
przewijak dla niemowląt

Automaty sprzedające

Image
Title
Automaty sprzedające

Wi-Fi

Image
Title
Bezpłatne Wi-Fi

Pomoc dla osób z niepełnosprawnościami

Image
Title
Pomoc dla osób z niepełnosprawnościami

Parking krótkoterminowy (płatny)

Image
Title
Parking krótkoterminowy (płatny)

Parking długoterminowy (płatny)

Image
Title
Parking długoterminowy (płatny)

Strefa dla wysiadających

Image
Title
Strefa dla wysiadających

Dostępne bilety kolejowe

Image
Title
Dostępne bilety kolejowe

Toalety dla osób z niepełnosprawnością

Image
Title
Toalety dla osób z niepełnosprawnością

Restauracja

Image
Title
Restauracja

Biuro rzeczy znalezionych

Image
Title
Biuro rzeczy znalezionych

Lokalizacja

Współrzędne GPS: 51.974122, 4.128671

 

Obok budynku terminalu dostępne są parkingi długo- i krótkoterminowe. Za parking można zapłacić kartą kredytową w automatach. Parkingi długo- i krótkoterminowe są niestrzeżone.

 

Opłaty za parking krótkoterminowy

  • Pierwsze 30 minut BEZPŁATNIE
  • 30 min – 1 godzina: 1 €
  • Maksymalna opłata za 24 godziny: 15 €

 

Opłaty za parking długoterminowy

  • 1 dzień: 7,50 €
  • 2 dni: 15 €
  • potem 5 € za każdy dzień

 

Między portem Hoek van Holland a Schiedam Centrum kursuje metro. Stacja metra znajduje się przed terminalem promowym.

 

W Schiedam Centrum można się przesiąść na kolej NS; do Amsterdamu można nią dojechać w mniej niż 1,5 godziny, a do Hagi w zaledwie 30 minut. Pełną listę stacji w Holandii można znaleźć na stronach internetowych NS Rail i RET metro.

Dostępne są połączenia autobusowe do i z Hagi i Delft. Więcej informacji można znaleźć na stronie 9292.nl/en.

Obsługa klienta

Masz pytania lub potrzebujesz pomocy przy rezerwacji? Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta lub znajdź odpowiedź w FAQ – Często zadawanych pytaniach.